Chat with us, powered by LiveChat

נעים מאוד,
אנחנו Botim.il

בניה ואוטומציה של מערכי שירות לקוחות לחווית תמיכה יוצאת דופן בעזרת צ'אטבוטים ושיחות בזמן אמת.

משפך התמיכה

השכבה הפרואקטיבית
על בסיס ההתנהגות הדיגיטלית של הלקוחות שלכם באתר, הציעות פתרונות עוד לפני שהם מציגים בפניכם את הבעיה שהם חווים כרגע.
- כלים ליצירת מעורבות Engagement Tools
- הודעות מטורגטות Targeted Messages
- צ'אטבוט - Chatbot
1
השכבה הפרואקטיבית
שכבת השירות העצמי
השכבה הזו בנויה כך שלקוח שלכם קל ונוח למצוא תשובות לשאלות שלו, מבלי ליצור קשר עם מחלקת השירות ולהמתין למענה מהנציגים.
- מרכז מידע - Help Center
- בנק תשובות אוטומטיות - Saved Replies
- בוטים - Custom Bots
2
שכבת השירות העצמי
שכבת השירות האנושי
הזמן של הנציגים שלכם יקר. בשלב זה במשפך יתקבלו רק פניות שלא נפתרו בשלבים הקודמים, ודורשות שיחה של 1:1 עם נציג תמיכה.
- שיחות בזמן אמת - Live Chat
- עבודה בשיטת טיקטים - Ticketing Workflow
- חוקיות רב ערוצית - Priority & Assignment Rules
3
שכבת השירות האנושי

מערך תמיכה שיחתית מאפשר לכם לתת ללקוחות שלכם יותר

בלי להקצות משאבים חדשים

מענה אישי ופרסונלי

חווית שירות שבה הלקוח שלכם במרכז, מביאה לנאמנות ואבדוקציה.

אחידות וסינרגיה

מונעים טעויות אנוש ועוזרים לצוותים שלכם להיות מסונכרנים בכל זמן.

מסע לקוח חוויתי

חווית שירות טובה לאורך מסע הלקוח מייצרת אמון ומחזקת את המותג.

תמיכה אוטומטית

מצמצת את כמות הפניות שדורשות מענה אנושי, וחוסכת כסף לארגון.

מתן תשובות מהירות

מענה מהיר עוזר ללקוח שלכם להרגיש שאתם מעריכים את הזמן שלו.

גישה רב ערוצית

אותה חווית שירות, בערוצים שהכי נוח ללקוחות שלכם לשוחח איתכם.

השירותים שלנו

צ'אטבוטים AI ושירותי צ'אט בזמן אמת

צ'אטבוט בינה מלאכותית וצ'אט חי (Live Chat) באתר, באפליקציה ובכל נכס דיגיטלי של העסק, הם ערוצים מאוד עוצמתיים שיכולים לפגוש את הלקוחות שלך ברגע הנכון במסע שלהם ולהציע להם פתרון מהיר לקושי שחווים עכשיו או עזרה בבחירת המוצר או השירות המתאים להם, ומביאים לתנועה מהירה יותר שלהם במעגל המכירה שלך. מערכי השיחה שלנו בערוצים אלו בנויים לשילוב אופטימלי בניהם, שמביאים לשביעות רצון גבוהה.

אינטגרציה בין מערכות ואוטומציה מתקדמת

המידע שהעסק שלכם אוסף על לידים, לקוחות וההתנהגות הדיגיטלית שלהם, צריך להיות זמין וברור לכלל העובדים שלכם במחלקות השונות. באמצעות אוטומציה וטכנולוגיות המאפשרות העברה של מידע בין מערכות, המידע (Data) הזה מוגש לצוותים שלכם ברגע שבו הם צריכים אותו, ובכך מקצר ומייעל באופן משמעותי סדרי עבודה יומיומיים, מהזניח למשמעותי ביותר. אנו מאפיינים את הצרכים הספציפיים של הארגון, בונים מפת אוטומציה ומיישמים אותה.

אפיון והטמעה של משפך התמיכה השיחתי

משפך התמיכה הוא הלב של המערך השיחתי. המשפך תלת שלבי, ומעוצב כך שרק הפניות שבאמת מצדיקות את הזמן והכסף שאתם משקיעים בצוות המחלקה - יגיעו לנציגי השירות שלכם. המשפך מבחין בין פניות pre-sale לפניות post sale לייעול העבודה, כולל גם קווליפיקציה של לידים, ואינטגרציה למערכות נוספות בשימוש הארגון. אנו דואגים לאפיון והטמעה של של כלל המשפך, לרבות כלל הכלים המעורבים בו.

הטמעת מערכות קשרי לקוח רב ערוציות

כל ערוצי השיחה של העסק, לרבות ערוצי סושיאל מדיה (פייסבוק, אינטסטגרם), ערוצי הודעות (וואטסאפ, אפל ביזנס), ערוצי פניה (מייל, טופס מהאתר) וכמובן צ'אטבוט וצ'אט חי - מרוכזים במקום אחד לתיבה מרכזית, ומגובים בשכבה של סט אוטומציות מתקדמות לסדרי עבודה (workflow) חלקים ומאורגנים. אנו מוצאים עבורכם את מערכת ה- omnichannel המתאימה, ומבצעים הטמעה מא' ועד ת'.

ביו לקוחותינו

שיטת העבודה שלנו

1
2
3
4
5
6
מחקר ולמידה
נבצע סדרת ראיונות עם גורמי מפתח, ונלמד אתכם ואת סטנדרט השירות בתחום שלכם
תכנית עבודה
על בסיס היעדים שהגדרנו בתום המחקר, נבנה תוכנית עבודה מקיפה ומפת אוטומציה
אפיון ובניה
נעצב את תסריטי השיחה ואת כלל האלמנטים בהתאמה אישית לחברה ולקוחותיה
יישום והטמעה
נטמיע את המערך שבנינו ואת מסעות הלקוח, ונעביר את המפתחות לצוותים שלכם
הצבת KPIs
נגדיר KPIs כדי למדוד את הצלחת הפרויקט, ומידי חודש יישלח דו"ח תוצאות מפורט
אופטימיזציה
נפתח את המערך, ונעשה A/B טסט לכל חלקי המערך כדי להשיג את ה KPIs שהצבנו

“Amazing things will happen when you listen to the customer"

אודות החברה

בוטים היא חברה ישראלית שמתמחה באפיון, הטמעה ואוטומציה של פתרונות דיגיטליים-שיחתיים לשירות לקוחות, ומביאה לקדמת הבמה את התחום העולה בשמי הדיגיטל – מסחר שיחתי.

כל פעולה שאנחנו עושים מעצימה את החוויה של הלקוח שלכם, ואת העובדים שלכם, ומאפשרת לכם לנתב משאבים לגדילה ולהתרכז בלעשות את מה שאתם עושים הכי טוב – לתת את השירותים או המוצרים שלכם.

בעולם הדיגיטלי עסקי של פוסט-קורונה, שירות לקוחות בדיגיטל הוא אלמנט של make-or-break. הטמעת מערך מאורגן שיאפשר לכם לתת שירות איכותי ומהיר מבלי לפגוע ביעילות הצוותים או להגדיל אותם כדי להתמודד עם ווליום העבודה, הוא הכרחי לעסקים שרוצים לראות גדילה בכמות הלקוחות הנאמנים והחוזרים ובמקביל עליה גם ברווחים.

מייסדי החברה בר גדליהו וסתו קיפר הם יזמים דיגטליים ואנשי אוטומציה שמתמחים בעבודה עם עסקים במימד הדיגיטלי. בשנים האחרונות כל העשייה העסקית שלהם הוקדשה למחקר ולמידה מעמיקה של תחום שירות הלקוחות בחברות וארגונים, שהיום מתורגמת לכדי הפעילות של Botim – לעזור לעסקים להבין טוב יותר את צורכי הלקוחות שלהם, ולבסס איתם מערכות יחסים ארוכות טווח.
כיום החברה מונה 5 עובדים ופועלת מהמשרדים שלה בתל אביב, ישראל.

"אנחנו אנשים של אנשים ושל אתגרים, זה הדלק במנועים שלנו. עבורנו לעבוד עם עסק חדש זו הרפתקה, כי בתחום שלנו השמיים הם הגבול. אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מאשר להפתיע את ראשי החברות איתם אנחנו עובדים, ולהראות להם איך היצירתיות שלנו מתורגמת לשביעות רצון גבוהה של לקוחות, וכמובן לעליה ברווחים.
נשמח להכיר אתכם ולעזור לכם לתת שירות יוצא דופן ללקוחות שלכם!"

בר גדליהו

סתו קיפר

לשיחת ייעוץ
ללא עלות
השאירו פרטים

שאלות נפוצות

עבודה שיחתית היא אמנם ריצה למרחקים ארוכים, אבל כבר תוך חודשיים – שלושה אפשר לראות את המעורבות בנכסים עולה, ואת העליה באחוזי ההמרה ושביעות הרצון. במקביל, כבר בחודש הראשון תרגישו את היעילות העסקית-כלכלית שאוטומציה מספקת.

לא. Botim.il גובה על עיצוב המערכים ותחזוקתם. הצד השלישי במטבע – הטכנולוגיה – לעיתים גובה עבור שימוש או כמות משתמשים – זאת נוכל לפרט עבורכם רק אחרי שנדע מה הפתרון הטכנולוגי שמתאים לעסק שלכם. 

אנחנו מאמינים בהתאמה אישית במקסימום, ולכן אם הצ'אטבוט שלכם צריך להיות בעברית, באנגלית, או בגרמנית – אנחנו יכולים לספק את זה.

זה כמו לשאול: "כל כמה זמן צריך לעשות ישיבת צוות?", צ'אטבוט הוא עוד עובד של העסק שלכם, אתם צריכים לעדכן אותו ככל שהוא קיים, ולכן זה חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה שלנו. צ'אטבוט שלא מקבל עדכונים באופן שוטף, ברוב המקרים פוגע תדמיתית בעסק. 

בתחילת כל פרויקט אנחנו מגדירים תוכנית עבודה מסודרת המבוססת על יעדים קונקרטיים – אם הגדרנו כמטרת-על שיפור אחוז המרה: אתם תראו את המדד הזה עולה. באותו אופן גם מדד שביעות רצון לקוחות, זמני תגובה, אחוז מעורבות ונוספים – יעלו בהתאמה. 

הרישום הסתיים

תודה רבה 

הרישום הסתיים

תודה רבה